En ole koskaan kirjoittanut blogia ennen, mutta kokeillaan sitten! Minulla onkin paljon ajatuksia ja haaveita jaettavana. Mutta toisaalta olen laiska ja välillä tulee varmaan kirjoitustaukoja. :D

Olen siis 20- vuotias tyttö nimeltään Kerttu. Ihmiset katsovat minua usein oudosti, mutta se ei haittaa minua. Oikeastaan se on ihan hauskaa. Mutta niin, näin pienessä kaupungissa (Kajaanissa...) näkyy lähinnä tuulipukuisia ihmisiä ja minä en sellaista päälleni laita!

Mutta ei, en ole mikään hienostelijatyyppi, vaan tällainen laiska hipinretale. En ole jumittunut mihinkään tyyliin vaan pukeudun fiiliksen mukaan. Jonakin päivänä voin näyttää gootilta, toisena hopparilta ja kolmantena kukkamekkotytöltä. Nyt kesän lähestyessä on ihanaa kun tarkenee pitää mekkoja! Minulla on niille oma komerokin, vähänkö luksusta!

Pitänee alkaa pakottaa avomies ottamaan kuvia tyylistäni aina kun olen panostanut pukeutumiseeni. :) Mutta joka päivä ei jaksa olla kaunis, ainakaan jos on kotona koko päivän.

Olen innostunut harrastamaan myös korujen tekemistä ja yritän myydä niitä saadakseni jotain tienestiä. Olen siis työtön eli ylimääräistä rahaa ei liiemmin ole... Mutta en niinkään välitä rahasta, minulle on tärkeintä että pään sisällä on kaikki hyvin. :)

 

 

Siinä ovat ensimmäiset myymäni avaimenperät. :) Sienet olen vääntänyt cernit-massasta. Olen ajatellut valmistaa erivärisiä kappaleita, minulta löytyy mukava värikokoelma!

5€ :lla näitä myyn, lähetyskin onnistuu mutta silloin tulee postituskulut päälle. 

 

Jep, eiköhän siinä ollut tarpeeksi höpöttelyä tälle illalle, katsellaampa myöhemmin lisää!

Morjensta vaan, T: Kerttu